borta bra, men hemma... bäst

Jag har pms/ jag har knappt sovit/ skolan börjar snart/ jag är konstig i magen blir aldrig hungrig längre/ jag är arg på pappa/ min fina underbara väska från turkiet är sönder/ det regner ute/ JAG HAR FÅTT LÖSS.
Jag vet inte om jag ska säga pluss det har jag huvudvärk, eller grund av det har jag huvudvärk, men jag har i alla fall huvudvärk.

Annars är allt perfekt, bara bra.

PS. Mamma håller på att laga min väska just nu. Jag hoppas det blir bra.

PS 2. Idag har jag sytt. Något. Gjort om kläder och armband.

PS 3. Jag hatar att använda "PS" men nu jag gör det ändå.

Slutligen vill jag bara tillägga att jag har tagit massor (massor, massor) fina bilder i Turkiet som jag ser fram emot att redigera och publicera, men jag orkar inte det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0