Meningslösa Meningslöshet.


Ligger i min säng, fryser om tårna, samtidigt varm om magen där den otroligt varma datorn står, ont i min nacke, ont, ont i hela min kropp och ont någonstans bortom kroppen också, ångest, ångest, någon mild form av ångest och jag tror min hjärna håller på att smälta bort.
Ångestframkallande saker:
1. Jag måste plugga, men jag hamnade istället här.
2. Jag har inte tränat knappt någonting på senaste tiden och jag känner min som en fruktansvärt tjock och onyttig person, även om alla säger att jag inte är.
5. Mitt lugna humör är borta. Jag vill inte, jag vill inte, men ändå blir jag enormt frustrerad på alla i min omgivning hela tiden, och jag säger dumma, ironiska komentarer. Jag har anledning, försöker jag inbilla mig, alla andra är tröga och dumma. Vilket ju kanske stämmer ibland.
6. Jag har två jävla brännmärken på armen och alla idioter måste hela tiden undra vad det är. Men jag kan ju inte förklara, eftersom ingen skulle förstå.
7. En av mina allra bästa vänner är... arg på mig, besviken.. ledsen.. arg. Någonting. Men jag vet.. det är hon som överreagerar, det gör hon alltid. Hon förstår inte att det är mig det är synd om, inte henne.
8. Punkt 7 var taskig.
9. Jag har inte haft ute min fågel på skitlänge. Det är OTROLIGT synd om honom. Men vad ska jag göra?

Ja, jag vet faktiskt inte vad jag ska göra.

*Ursäkta för detta otroligt tråkiga inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0