Samhälle av oskrivna ord.

Det finns en förbjuden tanke. En tanke som är förbjuden att tänka. Så förbjuden att folk börjar tjata på en som fan, om man råkar avslöja att man tänker på den.
Men jag tänker på den ibland ändå.
Det finns många oskrivna regler. Reglar människan omedvetet har uppfunnit för att få olika sociala situationer att fungera bättre. Tack vare dessa dumma regler, har min tanke blivit förbjuden.
Helst av allt skulle jag bara vilja försvinna. Jag önskar någon kom och räddade mig. Men jag vet bara inte riktigt från vad.


Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Äsch.



De flesta sådana där oskrivna regler är bara dumma. :P



Tänk och tyck vad du vill=)



Tack för kommentar! :D

2010-04-11 @ 17:31:48
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0