Smile... CHECK

Det är konstig för det känns som det har varit sommarlov eller något. Det var påsklov. Herregud, påsklov, en vecka, som gått hur snabbt som helst, men ändå känns det som om jag inte varit i skolan på skitlänge, flera vesckor. 
Jag vet inte om det är bra eller dåligt. Det är väl precis som hasselnötter, varken bra eller dåligt, nyttigt eller.. onyttigt, gott eller äckligt.

Måste bara nämna detta "om jag var en elefant" -ämmnet igen.
Om jag var en elefant skulle jag aldrig behöva låtsas. Jag skulle aldrig behöva fejka att enda leende till. Och aldrig, aldrig någonsin skulle jag behöva låtsas attt jag är glad, fast jag är under plågsam smärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0